Copyright © Msn Nickleri
Design by Dzignine
22 Ocak 2013 Salı

Facebook Nickleri

Selam Ben; "Batarya Zayıf" uyarısı. Sinir bozucuyum evet.



Kaç yaşıma geldim hala çaydanlıktaki tiplerime bakıp gülüyorum.



Parkta beraber sigara içen çiftleri her zaman hayranlıkla seyretmişimdir.
O nasıl aşk öyle ki beraber ölüyorlar.♥



Facebook kapandı içeride kaldık iyimi♥



Nabı10? Geli10 mu? Nedi10? Seviy10 mu? Veri10 mu? Kaça Veri10?
Önceden emo-lar vardı bu onlardan da beter.



Hürrem ilişkisi yok olan ilişki durumunu ilişkisi var olarak değiştirdi.
Hünkar bunu beğendi.♥



Adın anılınca gözlerimden yaş akasıya kadar seviyorum♥ ..



Adın ki en güzel kelimedir dağarcığımda ne zaman ansam ;
kelimelerim kendini asar dar'ağacında . .



Bizde düğün kameralarının en büyük amacı düğün sonrası kimin ne taktığını
izletmektir."Necla'dan çeyreği hiç beklemezdim valla




İnsanın sevdiği birini son kez görmesinden daha kötü olan tek şey;
Onu son kez gördüğünü biliyor olmasıdır . .

0 yorum: